Sluttrapport og statusrapport
Alle som får støtte av Bergesenstiftelsen må sende inn en sluttrapport etter registrert sluttdato. Dette er en bekreftelse på at midlene er brukt slik du har beskrevet i søknaden. Det er ikke mulig å søke støtte igjen uten at en sluttrapport eller statusrapport er sendt inn.
- Ved prosjektets sluttdato får du et varsel på e-post om at sluttrapport kan fylles ut.
- Innen én måned skal sluttrapport fylles ut.
- Ønsker du å utsette levering av sluttrapport, kan du søke om dette i søknadsportalen. Dette må gjøres innen registrert sluttdato. Bruk valget «Søknad utsatt sluttdato».
- Ønsker du å fremskynde sluttdatoen, bruker du valget «Registrere tidligere sluttdato» i søknadsportalen.
- Dersom du ønsker å sende inn en ny søknad og har mottatt støtte tidligere, men prosjektet er pågående og du ikke har levert sluttrapport enda, kan du fylle ut en statusrapport i søknaden.
- Dersom du har fått støtte til et fysisk produkt, som for eksempel en bok eller en katalog, ønsker vi å få tilsendt tre eksemplarer til adressen Bergesenstiftelsen, Postboks 366 Skøyen, 0213 Oslo.